Store servicebehov?
Vi har løsningen.

Utvidet serviceportal for Apple-forhandlere, forsikringsselskaper og andre med stort servicebehov. Service for alle Apple-produkter – Mac, iPhone, iPad, Watch, Beats, mm. – uavhengig av salgssted eller operatørtilknytning. Vi leverer kvalitet, struktur og de raskeste servicetider man kan finne.

Store servicebehov?
Vi har løsningen.

Utvidet serviceportal for Apple-forhandlere, forsikringsselskaper og andre med stort servicebehov. Service for alle Apple-produkter – Mac, iPhone, iPad, Watch, Beats, mm. – uavhengig av salgssted eller operatørtilknytning. Vi leverer kvalitet, struktur og de raskeste servicetider man kan finne.

Lynraske servicetider.

Fra moFak av forsendelsen Al retur av fullført service, går det ca 1-2 dager for de
aller fleste ordre. Med vår serviceAds-score på 100 av 100 mulige poeng hos Apple, holder vi en hasAghet som få klarer å matche.

Lynraske servicetider.

Fra moFak av forsendelsen Al retur av fullført service, går det ca 1-2 dager for de
aller fleste ordre. Med vår serviceAds-score på 100 av 100 mulige poeng hos
Apple, holder vi en hasAghet som få klarer å matche.

Kvalitet først.

Kvalitet er vår verdi nr. 1, med fokus på detaljer ned til den minste skrue.
Feilsøking og reparasjon utført korrekt og med høy faglig kvalitet, på første
forsøk. Derfor bruker vi kun teknikere med formell utdanning innen data og
elektronikk-fag. Dette gir resultater på Apples målinger.

  • Feil funnet på korrekt del på første forsøk = toppscore
  • Hele service utført riktig på første forsøk = toppscore
  • Antall enheter inne for 2. gangs service = toppscore

Kvalitet først.

Kvalitet er vår verdi nr. 1, med fokus på detaljer ned til den minste skrue.
Feilsøking og reparasjon utført korrekt og med høy faglig kvalitet, på første
forsøk. Derfor bruker vi kun teknikere med formell utdanning innen data og
elektronikk-fag. Dette gir resultater på Apples målinger.

  • Feil funnet på korrekt del på første forsøk = toppscore
  • Hele service utført riktig på første forsøk = toppscore
  • Antall enheter inne for 2. gangs service = toppscore

Serviceportal. Alt dere trenger.

  • Effektiv serviceportal som er lett å lære
  • Registrer ordre, kombiner frakt og skriv ut fraktseddel direkte
  • Ordreoversikt og live status. Kommuniser på saken direkte med tekniker.
  • Last opp eller ned kjøpskvittering, bilder, servicerapporter, mm.
  • Mulighet for kundeAlpasninger og integrasjoner med andre systemer.

Serviceportal. Alt dere trenger.

  • Effektiv serviceportal som er lett å lære
  • Registrer ordre, kombiner frakt og skriv ut fraktseddel direkte
  • Ordreoversikt og live status. Kommuniser på saken direkte med tekniker.
  • Last opp eller ned kjøpskvittering, bilder, servicerapporter, mm.
  • Mulighet for kundeAlpasninger og integrasjoner med andre systemer.

Epleservice transportkasser.

Egenutviklede, hardføre og kompakte transportkasser som er skreddersydd for transport av Apple-produkter tur/retur verksted. Settes i system og rullering hos kunder med behov, slik at dere alltid har tilgjengelig når service skal sendes.

  1. Legg produkter i passende “pouch”, og stram festestroppen
  2. Lukk og fest lokket.
  3. Putt fraktseddel inn i plastlommen.
  4. Send!
  • Ikke lenger behov for pappesker.
  • Rask og enkel pakking og mottak.
  • Trygg transport.

Epleservice transportkasser.

Egenutviklede, hardføre og kompakte transportkasser som er skreddersydd for
transport av Apple-produkter tur/retur verksted. Settes i system og rullering hos kunder med behov, slik at dere alltid har tilgjengelig når service skal sendes.

  1. Legg produkter i passende “pouch”, og stram festestroppen
  2. Lukk og fest lokket.
  3. Putt fraktseddel inn i plastlommen.
  4. Send!
  • Ikke lenger behov for pappesker.
  • Rask og enkel pakking og mottak.
  • Trygg transport.

Hva kundene sier.

alt-text
«Hos Epleservice er ting ryddig og går kjapt, samtidig som kvaliteten er så bra som man burde forvente fra et autorisert verksted. Det hender de spør meg om det er noe de kan gjøre bedre, men sant og si har jeg ikke kunnet gi noe godt svar enda»

Gry Jeanette Hustvedt
Serviceansvarlig
Elkjøp Vinje

alt-text
«Gode systemer for service og logistikk, og de klart laveste TAT-tidene. Registrere service, frakt og oppfølging, i ett og samme system. Vi kan videresende alle Apple-sakene vi får inn, uten å være begrenset av operatører eller annet, og det er ryddig å ha kun ett verksted å forholde seg til. Service gjøres presist, og kommunikasjonen med verkstedet er god. En gjennomført god opplevelse»

Thomas Heiberg
Serviceansvarlig
Power Finnsnes

Kom i gang!

Serviceportal med standard funksjonalitet kan man få tilgang til direkte ved å registrere bruker og dette er ofte tilstrekkelig for bedrifter med et begrenset servicebehov. Ønsker man utvidet funksjonalitet, egne tilpasninger, el., ta kontakt med oss. Eller fyll ut kontaktskjemaet her og vi tar kontakt med dere slik at vi sammen kan finne den beste løsningen. Prosessen er effektiv, og man kan ofte være oppe å gå allerede etter få timer.

Bedrift
Kontaktperson / serviceansvarlig
Drift og servicebehov