Store servicebehov?
Vi har løsningen.

Utvidet serviceportal for Apple-forhandlere, forsikringsselskaper og andre med stort servicebehov. Service for alle Apple-produkter – Mac, iPhone, iPad, Watch, Beats, mm. – uavhengig av salgssted eller operatørtilknytning. Vi leverer kvalitet, struktur og de raskeste servicetider man kan finne.

Store servicebehov?
Vi har løsningen.

Utvidet serviceportal for Apple-forhandlere, forsikringsselskaper og andre med stort servicebehov. Service for alle Apple-produkter – Mac, iPhone, iPad, Watch, Beats, mm. – uavhengig av salgssted eller operatørtilknytning. Vi leverer kvalitet, struktur og de raskeste servicetider man kan finne.

Lynraske servicetider.

Fra mottak av forsendelse til retur av fullført service, går det 1-2 dager for de
aller fleste ordre. Med vår servicetid-score på 100 av 100 mulige poeng hos Apple, holder vi en hastighet som få klarer å matche.

Lynraske servicetider.

Fra mottak av forsendelse til retur av fullført service, går det 1-2 dager for de
aller fleste ordre. Med vår servicetid-score på 100 av 100 mulige poeng hos Apple, holder vi en hastighet som få klarer å matche.

Kvalitet først.

Kvalitet er vår verdi nr. 1, med fokus på detaljer ned til den minste skrue.
Feilsøking og reparasjon utført korrekt og med høy faglig kvalitet på første
forsøk. Vi har kun teknikere med formell utdanning innen data og
elektronikk-fag, og dette gir resultater på Apples målinger.

  • Feil funnet på korrekt del på første forsøk = toppscore.
  • Hele service utført riktig på første forsøk = toppscore.
  • Antall enheter inne for 2. gangs service = toppscore.

Kvalitet først.

Kvalitet er vår verdi nr. 1, med fokus på detaljer ned til den minste skrue.
Feilsøking og reparasjon utført korrekt og med høy faglig kvalitet på første
forsøk. Vi har kun teknikere med formell utdanning innen data og
elektronikk-fag, og dette gir resultater på Apples målinger.

  • Feil funnet på korrekt del på første forsøk = toppscore.
  • Hele service utført riktig på første forsøk = toppscore.
  • Antall enheter inne for 2. gangs service = toppscore.

Serviceportal. Alt dere trenger.

  • Effektiv serviceportal som er lett å lære.
  • Registrer ordre, kombiner frakt og skriv ut fraktseddel direkte.
  • Ordreoversikt og live status. Kommuniser på saken direkte med tekniker.
  • Last opp eller ned kjøpskvittering, bilder, servicerapporter, mm.
  • Mulighet for kundetilpasninger og integrasjoner med andre systemer.

Serviceportal. Alt dere trenger.

  • Effektiv serviceportal som er lett å lære.
  • Registrer ordre, kombiner frakt og skriv ut fraktseddel direkte.
  • Ordreoversikt og live status. Kommuniser på saken direkte med tekniker.
  • Last opp eller ned kjøpskvittering, bilder, servicerapporter, mm.
  • Mulighet for kundetilpasninger og integrasjoner med andre systemer.

Epleservice transportkasser.

Egenutviklede, hardføre og kompakte transportkasser som er skreddersydd for transport av Apple-produkter tur/retur verksted. Settes i rullering hos kunder med behov, slik at man alltid har tilgjengelig når service skal sendes.

  1. Legg produkter i trekk, og stram festestroppen.
  2. Lukk og fest lokket.
  3. Putt fraktseddel inn i plastlommen.
  4. Send.
  • Ikke lenger behov for pappesker.
  • Rask og enkel pakking og mottak.
  • Trygg transport.

Epleservice transportkasser.

Egenutviklede, hardføre og kompakte transportkasser som er skreddersydd for transport av Apple-produkter tur/retur verksted. Settes i rullering hos kunder med behov, slik at man alltid har tilgjengelig når service skal sendes.

  1. Legg produkter i trekk, og stram festestroppen.
  2. Lukk og fest lokket.
  3. Putt fraktseddel inn i plastlommen.
  4. Send.
  • Ikke lenger behov for pappesker.
  • Rask og enkel pakking og mottak.
  • Trygg transport.

Hva kundene sier.

alt-text
«Hos Epleservice er ting ryddig og går kjapt, samtidig som kvaliteten er så bra som man burde forvente fra et autorisert verksted. Det hender de spør meg om det er noe de kan gjøre bedre, men sant å si har jeg ikke kunnet gi noe godt svar på det enda.»

Gry Jeanette Hustveit
Serviceansvarlig
Elkjøp Vinje

alt-text
«Gode systemer for service og logistikk, og de klart laveste TAT-tidene. Registrere service, frakt og oppfølging, i ett og samme system. Vi kan videresende alle Apple-sakene vi får inn, uten å være begrenset av operatører eller annet, og det er ryddig å ha kun ett verksted å forholde seg til. Service gjøres presist, og kommunikasjonen med verkstedet er god. En gjennomført god opplevelse.»

Thomas Heiberg
Serviceansvarlig
Power Finnsnes

Kom i gang!

Serviceportal med standard funksjonalitet kan man få tilgang til direkte ved å registrere bruker og dette er ofte nok for bedrifter med et begrenset servicebehov. Har du store servicebehov og ønsker utvidet funksjonalitet, egne tilpasninger, el., ta kontakt med oss. Eller fyll ut kontaktskjemaet her og vi tar kontakt med dere slik at vi sammen kan finne den beste løsningen. Prosessen er effektiv, og man kan ofte være oppe å gå allerede etter få timer.

Bedrift
Kontaktperson / serviceansvarlig
Drift og servicebehov