Referanser

Se hva kundene våre sier.

alt-text

Dustin rammeavtale med Utdanningsetaten Oslo Kommune
«Skolen vår har hatt mange Macer på reparasjon hos Epleservice i 2019. Apples skjermbytteprogram (Display Coating) har gjort at nærmere 150 MacBooks har vært på verksted. (Vi har ca 700 MacBooks totalt på skolen.)

Epleservice er veldig gode på service, både når det gjelder logistikk (de har hentet og levert direkte til oss, eller vi har brukt Bring) og kvaliteten på arbeidet de gjør. Effektivt og raskt.

Personlig har jeg aldri vært borti liknende (og det har vært mange ASPer i løpet av de ti årene jeg har vært i denne jobben), og jeg anbefaler Epleservice til alle som trenger service eller reparasjon av Macer.»

IKT-Konsulent
Osloskolen

alt-text

Ryddig og rask kvalitet
«Hos Epleservice er ting ryddig og går kjapt, samtidig som kvaliteten er så bra som man burde forvente fra et autorisert verksted. Det hender de spør meg om det er noe de kan gjøre bedre, men sant å si har jeg ikke kunnet gi noe godt svar på det enda.»

Gry Jeanette Hustveit
Serviceansvarlig
Elkjøp Vinje

alt-text

Lav TAT-tid og gode systemer
«Gode systemer for service og logistikk, og de klart laveste TAT-tidene. Registrere service, frakt og oppfølging, i ett og samme system. Vi kan videresende alle Apple-sakene vi får inn, uten å være begrenset av operatører eller annet, og det er ryddig å ha kun ett verksted å forholde seg til. Service gjøres presist, og kommunikasjonen med verkstedet er god. En gjennomført god opplevelse.»

Thomas Heiberg
Serviceansvarlig
Power Finnsnes

alt-text

Fra tregt og tungt til kjapt og enkelt
«Defekte Apple-produkter var tidligere forbundet med langdryg service og misfornøyde kunder. Epleservice har snudd oppned på det. Hurtig service, raske tilbakemeldinger og en servicegrad som ikke er så lett å finne lenger. Rett og slett veldig gjennomført og høy standard på alt de leverer. Tommelen opp fra oss!»

Frank Jansen
Bedriftskonsulent
Borg Svakstrøm

alt-text

Hyggelig, god og rask service
«Servicen går raskt og fungerer som den skal hver gang. Folka der vet hva de driver med, og er i tillegg hyggelige. Vi er rett
og slett veldig fornøyde, og er ikke annet å si enn at Epleservice gir oss det vi trenger. Håndtering av det servicevolumet
som kommer fra våre kunder – smertefritt.»

Lars Brudalen
Systemtekniker
Sarpsborg Telecom

alt-text

Trygghet og smidig prosess
«For oss er det viktig med tillit til leverandørene våre, og det har vi til Epleservice. Folk man kan stole på, som kan det de driver med og som gjør den jobben de skal gjøre. I tillegg synes vi hele opplevelsen er svært smidig. Registrering og oppfølging av service foregår i enkle systemer og servicetiden er lysår raskere enn hva vi hadde tidligere. Rett og slett ryddig, enkelt og profesjonelt.»

Karianne Eriksen
Kontorleder
Backe Østfold

alt-text

Raske og ryddige
«At ting går fort der, er vel noe av det viktigste for oss. Rask registrering, service, og oppfølging av saker som er på vent. I tillegg er det ryddig. Det er ikke noe “tull” med servicen. Ingen unødvendige ekstrasendinger frem og tilbake pga. feilhåndtering, eller reklamasjoner pga. slurv. Men service utført riktig og som avtalt, første gang. Det er ingen tvil om at vi har mer fornøyde kunder nå enn vi hadde før. Og det at det er enkelt å komme i kontakt med verkstedet ved behov, er noe vi i butikken setter pris på.»

Sondre Johansen
Avd. leder Data/NK Varehussjef
Elkjøp Svolvær

alt-text

Hyggelige folk og lave servicetider
«Kanonbra kundeservice og hyggelige folk. En effektiv serviceportal som er lett å bruke og gir oss all informasjon vi trenger. Ett verksted for all Apple-service og de laveste servicetider vi har opplevd(med god margin), noe som igjen gir oss fornøyde kunder. Vi startet samarbeidet med Epleservice i midten av 2014, og har ikke sett oss tilbake.»

Fredrik Høyvik
Serviceansvarlig
Elkjøp Askøy

alt-text

Informative, raske og til å stole på
«Vi er superfornøyde med det Epleservice leverer oss. De er jevnt over raske på hele serviceprosessen fra start til mål, de er et verksted som gjør jobben sin skikkelig og av vår erfaring er de bunnsolide og til å stole på – hvilket ikke er noen selvfølge lenger. En annen sak av verdi for oss, er at de er informative. Fra praktiske servicenyheter til statusoppdateringer dersom avvik, etc, gjør at vi vet hva som skjer og har presise svar å gi kundene våre.»

Svein Tore Lund
Serviceansvarlig
Elkjøp Leknes