Om Epleservice

Lidenskapen for service og produkter som var like vakre på innsiden som på utsiden, var det som brakte det hele sammen i 2008. Mer enn 10 år senere, er vi fortsattt en bedrift spesialisert på service av Apple-produkter, og kvalitet ligger så dypt i både menneskenes og bedriftens verdier, at noe annet ville være utenkelig for oss å levere.

Hvorfor Epleservice?

Hvorfor Epleservice?

Kvalitet først

Kvalitet er vår verdi nr. 1, med fokus på detaljer ned til den minste skrue. Feilsøking og reparasjon utført korrekt og med høy faglig kvalitet, på første forsøk. Derfor bruker vi kun teknikere med formell utdanning innen data og elektronikk-fag.

Kvalitet først

Kvalitet er vår verdi nr. 1, med fokus på detaljer ned til den minste skrue. Feilsøking og reparasjon utført korrekt og med høy faglig kvalitet, på første forsøk. Derfor bruker vi kun teknikere med formell utdanning innen data og elektronikk-fag.

Lynrask service

De aller fleste saker feilsøkes og deler blir bestilt samme dagen som de blir tatt imot på vårt verksted. Hele reparasjonen er stort sett ferdig på 1-2 dager. Mange reparasjoner kan gjøres allerede samme dagen, som f.eks. iPhone skjermbytte. Booker du tid, og møter opp hos oss selv, så er skjermbytte på iPhone gjort på bare en times tid.

Lynrask service

De aller fleste saker feilsøkes og deler blir bestilt samme dagen som de blir tatt imot på vårt verksted. Hele reparasjonen er stort sett ferdig på 1-2 dager. Mange reparasjoner kan gjøres allerede samme dagen, som f.eks. iPhone skjermbytte. Booker du tid, og møter opp hos oss selv, så er skjermbytte på iPhone gjort på bare en times tid.

Du godkjenner

Hva som skal utføres, og ev. tillegstjenester, avtales klart ved innlevering eller registrering. Dersom feilen ikke er dekket av garanti eller reklamasjon, så kontakter vi deg med en pris på reparasjonen. Men vi reparerer aldri noe før du har godkjent. Og prisen du betaler, det er prisen som avtalt – på krona.

Du godkjenner

Hva som skal utføres, og ev. tillegstjenester, avtales klart ved innlevering eller registrering. Dersom feilen ikke er dekket av garanti eller reklamasjon, så kontakter vi deg med en pris på reparasjonen. Men vi reparerer aldri noe før du har godkjent. Og prisen du betaler, det er prisen som avtalt – på krona.

Hva sier kundene?

alt-text
«Hos Epleservice er ting ryddig og går kjapt, samtidig som kvaliteten er så bra som man burde forvente fra et autorisert verksted. Det hender de spør meg om det er noe de kan gjøre bedre, men sant og si har jeg ikke kunnet gi noe godt svar enda»

Gry Jeanette Hustvedt
Serviceansvarlig
Elkjøp Vinje

alt-text
«Gode systemer for service og logistikk, og de klart laveste TAT-tidene. Registrere service, frakt og oppfølging, i ett og samme system. Vi kan videresende alle Apple-sakene vi får inn, uten å være begrenset av operatører eller annet, og det er ryddig å ha kun ett verksted å forholde seg til. Service gjøres presist, og kommunikasjonen med verkstedet er god. En gjennomført god opplevelse»

Thomas Heiberg
Serviceansvarlig
Power Finnsnes